Takaisin julkaisuihin

lehdistotiedote-top-osa

01 October 2024 Nomo

Nomo Group ostaa enemmistöosuuden suomalaisesta tiivistevalmistajasta ja maahantuojasta Top-Osa Oy:stä

Nomo Group ilmoittaa strategisesta hankinnasta ja ostaa enemmistöosuuden suomalaisesta tiivistetoimittajasta, Top-Osa Oy:stä. Nomo Group on osa globaalia teollisuuskonserni Axel Johnson internationalia. Yrityskauppa toteuttaa Nomon strategiaa kasvaa tiivistekaupan alalla. Markkinoilla ainutlaatuiseen asemaan kasvanut Top-Osa Oy tunnetaan erittäin osaavasta henkilöstöstä, joilla on hyvä tuotetuntemus ja vahva tuotantokapasiteetti.

Tampereella sijaitseva Top-Osa Oy on Suomen markkinoiden johtava tiivisteasiantuntija, joka tunnetaan tuotevalikoimastaan ja kyvystään vastata asiakkaiden erityistarpeisiin. Vuonna 1982 perustettu ja nykyisten omistajiensa vuodesta 2010 johtama yritys on tunnettu luotettavuudestaan, joustavuudestaan ja nopeista toimituksistaan. Top-Osa Oy on erikoistunut toimittamaan sekä standardoituja että räätälöityjä tiivisteitä hyödyntäen korkealaatuisia raaka-aineita ja toimivaa laadunvarmistusjärjestelmää. Ammattitaitoisen ja syvän teknisen ammattitaidon omaavan henkilöstön ansiosta Top-Osa Oy on rakentanut vahvoja, pitkäaikaisia asiakassuhteita ja vakiinnuttanut asemansa luotettavana tiivistyskumppanina.

”Top-Osa Oy sopii hyvin Nomo-konserniin, sillä meillä on samat arvot ja visio tulevaisuuden kasvusta ja kehityksestä. Yritysosto tuo lisäarvoa OEM- ja MRO-asiakkaillemme tarjoamalla laajemman tuotevalikoiman ja paremman teknisen osaamisen. Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Top-Osan tervetulleeksi joukkoomme”, sanoo Nomo Groupin toimitusjohtaja Henrik Walter.

Tiivistyssegmentti on tunnistettu alueeksi, jolla on suuri kasvupotentiaali. Tämä strateginen siirto vahvistaa Nomo Groupin tiivistystarjontaa kaikkialla Pohjoismaissa. Kahtena vahvasti toisiaan täydentävänä yrityksenä Top-Osa Oy tuo tuotantokapasiteettia ja osaamista Nomo Groupin laajaan asiakaskuntaan. Top-Osa Oy:n nykyinen johto jatkaa tehtävässään ja tarjoaa jatkossakin korkeatasoista palvelua ja asiantuntemusta.

”Olemme innoissamme voidessamme yhdistää voimamme Nomo Groupin kanssa ja tulla osaksi Axel Johnson Internationalia. Se sopii täydellisesti kulttuuriimme ja tapaamme tehdä asioita. Meillä on pitkäaikainen ja vahva suhde Nomo Groupin kanssa ja tiedämme kuinka hyvin he kohtelevat asiakkaitaan ja henkilöstöään, ja tämä teki päätöksen helpoksi, Top-Osa Oy:n toimitusjohtaja Kalle Tuominen sanoo.

Kuva vapaasti julkaistavaksi. Vasemmalta: Henrik Walter, Kalle Tuominen, Timi Talliniemi ja Mika Kytömäki

www.top-osa.fi English press release Pressmeddelande på svenska

For pictures to publich or print, please contact sofi.hallberg@nomo.se +46 70 575 17 16

Kysyttävää?